Herfstdagen zijn vaak 's ochtends en' s avonds koel, met overdag Two Piece Formal Dresses warme temperaturen. Afhankelijk van hoe u zich voelt, wilt u dat er lagen beschikbaar zijn om aan en uit te trekken. Als je voor een elopement-jurk met lange mouwen wilt gaan, overweeg dan kant of een doorschijnende stof om je wat warmte te geven, maar niet te veel. Herfst is ook een tijd voor kleurrijke landschappen, dus denk misschien buiten de witte kledingdoos en ga voor iets leuks, zoals deze prachtige gouden verloopjurk van Leanne Marshall.
Of je nu op zoek bent naar een traditionele witte jurk voor je schaking, of iets ultra unieks, het is er! Het persoonlijk passen van jurken is zo'n waardevolle ervaring (en leuk!), Dus kijk eens naar je plaatselijke bruidswinkels (en steun kleine bedrijven). Etsy is ook een ongelooflijke bron voor het vinden van mooie jurken (of niet-jurken) in de stijl die je zoekt. Je vindt er alles, Wedding Dresses With Sleeves van boho-elopement-jurken tot moderne, tot unieke eigenzinnige jurken die handgemaakt of vintage zijn. Online bruidsboetieks worden steeds populairder en bieden zoveel stijlen. Veel winkels bieden zelfs een probeerservice of een flexibel retourbeleid, zodat je je niet volledig aan de jurk hoeft te wijden voordat je hem probeert. En vergeet niet op onverwachte plaatsen naar een schakingjurk te zoeken! Warenhuizen, alledaagse kledingwinkels en tweedehands virtuele of persoonlijke winkels kunnen geweldige opties bieden!
Parels zijn absoluut niet uit de mode (zullen ze dat ooit worden?). Parelaccessoires voor bruiloften zijn zelfs zo mooi dat ik deze collectieve post op enkele van mijn favorieten moest plaatsen!
Of je nu subtiele, verfijnde parelhaaraccessoires voor jou en je bruidsmeisjes wilt, of stoutmoedig gaat met boho-ge?nspireerde parelsieraden, er zijn tal van manieren om dit prachtige calciumcarbonaatwonder van de natuur in je bruiloft op te nemen!
Laten we eens kijken naar de inspirerende items die je kunt gebruiken, het overzicht van het kiezen van parels voor je bruidslook en een paar handige tips over het accessoriseren met parels op je trouwdag.
Pareloorbellen zijn de meest populaire manier om uw liefde voor dit element te laten zien. Ik heb hieronder een paar verschillende voorbeelden toegevoegd om je te laten zien hoe goed het werkt met goud, zelfs in verschillende stijlen. Deze zullen er ook mooi uitzien met enkele van de andere bijpassende sieraden in dit bericht. Oorbellen zijn ook een geweldig cadeau voor je bruidsmeisjes, en het is iets dat ze op je trouwdag en daarna kunnen dragen.
Deze specifieke stijl parel is prachtig met een jurk in bijpassende kleur, of draag ze gewoon samen met je trouwjurk - maar houd de kleuren zacht en vrouwelijk. Ze zullen ook geweldige cadeaus zijn voor oudere bloemenmeisjes, of zelfs kleinere meisjes met gaatjes in hun oren en gewend zijn om verschillende oorbellen te dragen. Kleur wordt toegevoegd aan de prachtige vondsten door edelstenen in het ontwerp te verwerken.
Moet je een sluier dragen voor je schaking? Uiteindelijk komt dit neer op persoonlijke voorkeur! Sommige bruiden houden van de look en feel dat een sluier hen een complete bruidslook geeft. Persoonlijk heb ik er geen gedragen voor mijn intieme bruiloft in de bergen (toen iedereen dat deed), omdat het gewoon niet erg "ik" voelde. Maar je doet je!
Als je erover denkt om een ??bruidssluier te dragen voor je schaking, probeer dan zeker een paar om te zien hoe je je voelt als je er een draagt ??en hoe je de verschillende stijlen en lengtes leuk vindt. Moet je een lange sluier of een korte sluier dragen voor je schaking? Kathedraal sluiers (de superlange sluiers die de grond raken) hebben een element van drama en kunnen verbluffend waaien in de wind. Maar ze blijven ook vaak haken aan stokken en rotsen, dus let goed op tijdens het lopen! Een halflange sluier blijft over het algemeen schoner, maar het is ook zeer waarschijnlijk dat hij in je Vestidos de Noche 2020 gezicht waait als het een winderige dag is. Geen van beide lengtes is een slechte optie, maar weet dat er een paar dingen zijn om op te letten. Tweelagige sluiers kunnen veel zijn om te beheren (vooral als er wind is), dus tenzij je echt van het uiterlijk van twee stukken houdt, blijf bij slechts één.
Veel plezier als het op sluierstoffen aankomt! Je kunt super klassiek gaan en een met kant gevoerde sluier krijgen, of het simpel houden met een effen tule of organza. Er zijn ook zoveel mooie manieren om een ??sluier te versieren, van bloemenapplicaties tot parels tot leuke kleuren! Wat je ook kiest, ik raad je aan een sluier te kopen die zacht en niet te stijf is. Het zal over het algemeen mooier liggen als je het probeert te regelen (oftewel het zal niet zo'n gedoe zijn).
omdat avontuurlijke bruiden
Retourner vers « Présentez vous »